P1-08 For the Win

Senaste veckan har varit en lugn affär, där dagarna spenderats med att titta på surfthechannel.com och kvällarna/nätterna hos Dennis, där vi tittat på OS och spelat Trackmania. Vaknade upp imorse och undrade vart hela veckan försvunnit, men skönt har det varit.
Ikväll är det iallafall partay som gäller. Alla konfirmandledare sitter just nu runt Dennis vardagsbord och äter medan dirroskivor pumpar ut ur högtalarna. Sjukt kul att se alla samlade igen, speciellt när alkohol är inblandat. Ingen har heller ansvar över 48 "sprudlande" konfirmander, vilket bara lovar en underbar fest. Blir antagligen utgång till Bill och Bob senare, när vi skrämt bort de konfirmander som ska försöka hitta oss för att se oss i inte fullt så bra ledarroller.
Inte lång tid kvar till skolan börjar igen heller. Är faktiskt lite nervös för hur det ska gå, när jag inte kommer tillhöra nån klass och jobba kvällar och helger. Aja, alla andra jag känner har klarat av det, så det kommer nog gå galant.

Och dagens låt? Kanye West med Stronger. Nynnade på den hela vägen till ICA Sjöhagen där jag inhandlande min pizza. Grandiosa Big One Classic. Nästan bättre än pizzor från pizzerior. Den och lite Premier Cola kan förgylla vilken dag som helst.


Kommentarer
Postat av: Jonas Welding

jobba kväll och helger?

2008-08-18 @ 20:48:59
Postat av: tsss

tänk att du kämpar så hårt för att inte vara som alla andra, och ändå är det precis det som gör dig till en i mängden

2008-08-31 @ 12:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback