17 December 2008

Ja, jag lever. Har bara nån slags tvångstanke att jag måste skriva minst 10 meningar varje gång jag skriver ett inlägg här. Kanske ska börja med flera små istället, men då måste ju folk kolla in här varje dag. Och kräva det, det är som att säga rätt ut att ni inte har liv.
Har just bokat min biljett till Rättvik från Stockholm. Känns som vanligt trist att åka iväg när resten av familjen donar och köper julmat, men en vecka på Stiftsgården ifrån allt känns välbehövligt. För att inte nämna att jag ska försöka smyga fram till julbordet och ställa ut mina julnudlar. (Julnudlar är min personliga tradition på Julafton. Jag måste äta nudlar. Vanliga jävla nudlar.)
Nyår är som väntat ett enda stort frågetecken vilket inte lugnar mig när jag sett framemot att kunna ha det ännu roligare än förra året. Blir kanske att åka till tjotahejti bara för att kunna få i mig champagnen.
Igår var jag nere på stan efter Mikaelis avslutning. Var speciellt att se Stiftsgårdens personal vara ute i den riktiga världen. Ännu mer speciellt när Pontus försökte leka Spindelmannen på Mirres motorhuv medan Mirre skulle backa bilen.
Kom nyss hem från stan där jag träffade Matte. Mycket snack om kvinnor, nyår och vad våra livsplaner är för tillfället. Det mesta ledde till snack om öl. Var ändå sjukt trevligt att bara kunna sitta och kackla som en annan sykärring ett par timmar, då vi annars i min vänkrets mest säger "Öh" på tal om det mesta. Eller nej, vi är lika blödiga som alla andra. Faktiskt. Vi gråter till Lejonkungen och myser med Stardust, som för övrigt är världens mysigaste film.
Jag var uppe på Stiftsgården och planerade Valborgslägret med Pontus för ett par dagar sen. Rekommenderas till alla som vill ha en helg på Stiftsgården där vi bara ska ha kul och trevligt. Svinbilligt också för den delen. (För att vara ett läger) Ring och boka. (Mer folk betyder att jag har större chans att känna mig viktig)

Mini visade mig en The Streetsvideo jag totalt missat.
Blinded by the Lights som jag anser vara Mike Skinners bästa. Spelade också No Tomorrow med Orson. Riktig förfestmusik.

För övrigt anser jag att förhållanden är skapade enbart för att förvirra människor.

Kommentarer
Postat av: sofia

in å skriv varje dag ;) det gör inte mejj något xD alltid kul att vara besatt av någons liv :P haha puss

2008-12-19 @ 09:24:02
Postat av: skumt

håller med skriv varje dag kul å höra dina tankar om allt :P

2008-12-19 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback