9 December 2008

Herregud vad det känns som jag har en massa att skriva om tills jag faktiskt går in på bloggen. Då dör kreativiteten och alla minnen från veckan som gått försvinner snabbare än en öl.
(Här började jag lalla om förra veckan tills jag kom på att jag redan skrivit om det. GO ME!)
I helgen blev det Rättvik helt utan anledning. Jag och Mirre shakade loss som galningar på Dirrot med en av de bästa grupperna någonsin. Helt underbart roliga, de dansade till allt.
Skulle egentligen åkt upp igen imorgon, men jag har inte hört av något från gården, vilket förhoppningsvis betyder att det blir vid senare tillfälle, då jag inte vill bli väckt imorgon av en Pontus som säger att tåget går om 20minuter. (Det skulle inte överraska mig, de är sadistiska däruppe)
Imorgon ska jag plugga latin och faktiskt uppdatera bloggen igen. Ska äntligen avhandla IPRED-lagen, på ett väldigt förbannat sätt som kommer vara totalt vinklat. (I min värld finns det bara svart och vitt.)
På fredag kanske det blir utgång till Konrads, om jag lyckas få tag i pengar. Det blir knappast dyrt då vi kör på Kostymtemat. Kostymtemat är helt enkelt när vi sätter på oss kostymerna och går ut för att dansa som galningar. Det hela uppskattas aldrig, då vi skiter helt i hur dåligt vi faktiskt dansar. Inget juckande, ingen kråmande, bara studsande och skrikande. Kommer antagligen bli utslängda efter en halvtimme när vi krävt "Gräver guld i USA" för femte gången. Tack Gode Gud ska nog inte Tofflan med. Den mannen är expert på att spilla öl över alla. På min födelsedag köpte han en åtta öl och drack kanske tre, resten flög ut över området runt om honom.

Tro det eller ej, men Johan blev för ett par månader sen kär i en poplåt, som jag också fastnat för.
Fascination med Alphabeat är sjukt svängig. Nästa gång jag spelar på ett disco blir det lätt den som öppning, då jag inte får spela "Starfuckers".


Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten är faktiskt grymt hoppaomkringvänlig! hade min period med den när den kom på reklamen på tv förut =)

2008-12-09 @ 22:18:16
Postat av: skumt

vadå du ska ut skit i mig då apa!!!

2008-12-10 @ 15:58:13
Postat av: skumt

segast på att uppdatera mupp :P

2008-12-17 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback