24 September 2008

Japp, behöver fortfarande kolla datumet på datorns klocka.
Försökte komma på för spännande som hänt sedan senaste gången jag skrev något här, men det finns inga stora, värdsomvälvande händelser. Eller jo, Svedelid är död. En grym författare som till och med Dennis sörjer. Bara Guillou skulle skapa större chock i vår kultiverade krets av drägg.
Var i Rättvik i helgen som nyss drog förbi. Jag hade hoppats få spendera tid med de ledare och pigor och drängar som jag saknade, men istället blev det bara konfirmandarbete. Ok, jag saknade dem en massa också, men vafan, den enda tiden jag hade med mina barn var när vi skulle analysera i vilka sammanhang vi hör Guds Röst och då var det för att jag låtsades hämta kaffe.
När väl lördagen kom och jag kom fram till att jag var dödligt trött efter Brynäsmatchen och dålig sömn blev det att hoppa över de föredrag och samlingar vi har varje lördageftermiddag på STG. Hancock och Mongol var mycket roligare tidsfördriv fram till discot, som var ungefär likadant som ett vanligt stiftsgårdsdirro, även fast jag spelade lite annorlunda musik. Crazeeh is me.
I helgen blir det Rättvik ännu en gång. (Helgen efter det=Fira födelsedag/Flytta och Helgen efter det=Rättvik) Nattuggla is the shit, speciellt när det verkar som jag kommer få bo på lucka. Ännu en sömnlös helg med andra ord.
Vill knappt tänka på 20årsdagen heller. Blir jag och de grabbar som kan komma loss och har råd med ett par öl. Om jag har tur blir vi vidrigt fulla och förstör andra människors kvällar.
Varför? För att vi kan.

"Hot" med Avril Lavigne var min favoritlåt på dirrot. Ja, jag är seriös. Hon är snygg som tusan. Lite som Infinitytjejen, som jag aldrig kan sluta älska.
"Everything" med Lifehouse skrevs inte för Gud, den skrevs för henne.

Kommentarer
Postat av: Sweet

vem ede du e så förälskad i?? :)

2008-09-27 @ 20:27:13
Postat av: Anonym

ooh vaer ska du flytte ?

2008-10-03 @ 13:59:59
Postat av: Anonym

Uppdatera bloggen för fan ;)

2008-10-13 @ 20:01:58
Postat av: Elin <3

uppdatera ffs :D

2008-10-16 @ 20:17:04
Postat av: sweet

älskar dig med ;)

2008-11-06 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback