18 Augusti 2009

Jag hade här som vanligt tänkt skriva min klassiska "Jag hatar fan banken/bussystemet i Västerås/friidrottssändingarna/Ghulab Thai nere på hörnet/Att spela kort med grabbarna/Livet" men det tänker jag faktiskt inte göra! Istället tänker jag faktiskt skriva om något jag gillar.
Japp.
Alldeles strax.

Eh...

Jo! Jag gillar ju friidrott. Sjukt trevligt att titta på sändningen i bakgrunden medan jag lyssnar på Tiesto och skriver det här. Friidrott är verkligen alltid trevligt att titta på, även om man egentligen bara bryr sig om finalerna. Synd att jag aldrig provade på det, för jag hade fan krossat allt motstånd i Gång. Bara igår gick jag från Vetterstorp till Café Stugan nere på stan på 15 minuter blankt. Alla Västeråsare borde uppskatta hur awesome det är.
Fast samtidigt är Gång en av de löjligaste sporterna som finns. Har någon tittat på deras huvuden? Gör det för fan. Ser ut som de har gumminackar. Oerhört roligt.

Tyvärr kommer även i gång experterna och börjar prata om att Gångkillarna, ja,dom går fort och killen längst fram, ja, han leder! Tack experter, vad skulle jag gjort utan er?

Nu kom Dennis hit. Dagen börjar redan ordna upp sig. Ska ringa hans farbror som ska använda magic computer skillz of Doom för att fixa ihop min dator igen, som tvärdog i slutet av P1. Jag är lite stolt över mig själv för att jag inte haft någon som helst abstinens från mitt vanliga datorspelande. Jag kanske blivit lite mogen.
Imorgon är det sista kvällen med gänget, där jag och några glada vänner ska sitta på Pitchers och sjunga vackra sånger. Sedan en lugn hemmakväll med packning innan jag drar upp. Äntligen!

Driving to heaven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback