30 Augusti 2009

Sitter på vårat svinvarma kontor och roar mig med att läsa sommarperiodernas skvallerpress från -95. Det är något vackert när man inser hur mycket som försvunnit under åren. Och när Nicklas får något glansigt i ögonen och smyger in till sig själv.

Annars har vi nya fyra volontärer mest skrivit ut nya papper, rensat i Helgarpärmar och ställt viktiga frågor till varandra.
"Ring mig om det krisarlistan, Adam, skriver du ut en ny?" Där jag frös till och försökte komma på hur man gör raka linjer i Word. Japp, jag är ganska värdelös.
"Vi behöver en blogg!" Då Nicklas dök upp och direkt hotade med att vi inte får pilla med någonting i den stilen förrän vi pratar med Christer.
"Helgare för V.38 då?" Våran plan är att ha helgare klara fram tills vecka 42 innan nästa helg. Bara för att visa hur bra vi är.
"Får jag låna dina stödord?" Vi har minnen som guldfiskar. Seriöst. Brandreglerna har man hört 40 gånger men att stå upp och säga dem gör våra huvuden lika blanka som våra nya skyltar. (Utom min, som jag redan repat)

Kaffekopparna har jag redan börjat samla på. Fruktar den dagen när jag blir för lat för att gå ner för att hämta kaffe och istället börjar dagen med att fylla en termos. Blir magsår vecka 40.

Värt att nämna är att jag genomgått en radikal förändring i min stil. Jag kommer lägga upp bilder för att alla ska förstå just hur radikal!



FYFAN FÖR FAKKING JÄVLA TIDNINGSSTIL PÅ MITT SKRIVANDE IDAG!

Och låtar? Jag har inget internet eller musik. Släng på radion.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Har du fucking klippt dig? Kanske till och med använt en maskin till det?

2009-08-30 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback