13 Juli 2009

Ja. Jag mår lite psykist dåligt varje gång jag loggar in för att skriva bara för att skriva något. Speciellt när det enda som händer på Stiftsgården är internt. Förslag på saker jag kunde skriva var följande:

"Mafia Wars är ju alltid kul."
"Skriv om när vi spelade Munchkin och du fick Bad stuff som gjorde så att du satt och skrek FÅR JAG HJÄLPA DIG?"
"KAN DU HJÄLPA MIG?"
"Storstädningen är ju alltid rolig att skriva om. Speciellt när vi alla skrek på dig för att alla behövde hjälp samtidigt."
"Mafia Wars är ju faktiskt alltid kul."
"Cafékvällarna och alla internskämt man drar just den kvällen. Som nu ikväll när vi skulle göra det mest opolitiskt korrekta korsordet någonsin. Typ ; "Bra ved"= Jude"
"Om hur mycket du älskar pigorna."
"Om hur rädda konfirmanderna är för dig."
"Mafia Wars är ju faktiskt jättekul."
"Musiken du lyssnar på."
"Varför du inte spelar Bengtboll längre."
"Hur en dag på jobbet ser ut, med klockslag och allt."
"Varför du alltid glömmer bort att äta på jobbet." (FÖR ATT JAG FUCKING JOBBAR HELA TIDEN)
"Mafia Wars är lite småtråkigt."
"Men du, skriv om när vi spelade Carcassone och jag stal din feta stad rakt framför näsan på dig."
"Munchkin Quest och att du aldrig fick spela det."
"NHLmatcherna?"
"MW!"

Om någon förstår ens en av sakerna på listan. Grattis.
Ikväll hade jag tänkt gå ner på Statoil och köpa en mosbricka, bara för att ha något att göra och för att jag äter sjukt dåligt. På en dag äter jag en rejäl frukost, sen småäter jag lite då och då, sen sover jag och gör samma sak nästa dag. Mina pigor är övertygade om att jag är en maskin som går på kaffe och snus.

Konfirmationen kommer med stormsteg. Tyvärr ser det ut att bli regn. Det är en katastrof i min värld.

Men mest vill jag faktiskt hem till Västerås. Det räcker med Stiftsgården för tillfället.

Hit the floor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback