31 Juli 2009

Jag hade för 10 min sedan skrivit ett långt fint inlägg där jag beskrev varför Jamba och Samsung är världens vidrigaste saker som har med mobiltelefoni att göra, tills datorn bara dog på mig. Det kan bara betyda att konspirationen har hunnit ikapp mig. Det är kört. Samsung har tagit över världen. För int fan har Jamba det.
Anledning? Jamba-mannen. Det är fan synd om honom.
Varje gång jag tittar på MTV (Här letade jag efter Knock you Down med Keri Hilson, Kanye och Ne-yo för att ha låten idag klar, men DET ENDA FAKKING SAKEN SOM FINNS ÄR JÄVLA RÖVREMIXER OCH FAKKING COVERS MED INDIER! JAG VILL INTE HÖRA ER SJUNGA JÄVLA BAJSCOVER MED ERA DÅLIGA RÖSTER!)
Var var jag?
Just jag. Varje gång jag tittar på MTV kommer ju den förbannade reklamen in en gång var tioende minut. Då kommer Jamba direkt och berättar hur man kan pimpa upp sin mobil.
"Paristornet! Ladda ner den söta nallen till din nalle!"
Det sorgligaste är inte det, utan att efter 22 kommer också alla "sexiga" klipp till mobilen. Som att alla fjortonåringar försvann vid 22. Tjena. Då glor dem på Scarred.
Jag tycker synd om Jamba-mannen. Han måste fan undra vad som hände med sitt liv. Eller så kanske han faktiskt är Satan.

Och är det bara min kompiskrets som inte kan förfesta tillsammans?
Jo, visst kan vi sitta ner och prata och ha trevligt, men musiken är den eviga frågan då alla bryr sig lika mycket om den.
Matte vill ha Uggla, Totta, Nationalteatern, Meduza osv. Svensk schwung så att säga.
Tofflan vill ha alla de där rock/punk-stilarna som alla har olika namn bara för att basgången går en halv takt snabbare eller något.
Johan vill ha musik av band som heter Satyricon, Saturnicon, Sabaton eller Dödens Tjänare.
Dennis vill ha techno.
Jag? Jag har ju på senaste tiden blivit en riktigt bashora, så jag vill ha dansgolvsmusik. Även om det betyder dansgolv i stil med What is Love och Gräver guld.

Våra förfester blir då en enda salig blandning när alla försöker få igenom sin musiksmak vilket gör att alla andra lider. Till slut brukar jag smacka på en retrolista så att alla faktiskt blir lite smått nöjda, utom Johan som vägrar lyssna på musik där man kan höra vad sångaren sjunger.
(Här började jag leta efter en låt i allmänhet, men YOTUBE FAKKING DRUNKNAR I FAKKING COVERMUSIK! JAG HATAR ER OCH ERA JÄVLA COVERS! SKRIV EN EGEN LÅTJÄVEL, SKAFFA SKIVKONTRAKT, SPELA DEN PÅ MTV. OCH NEJ, ALLA JÄVLA VIDEOBLOGGARE, ANVÄND DET SKRIVNA FAKKING ORDET!)
Jag hatar fan människor mer än livet självt.

Istället blir det min gamla hjälte och idol.

Knatten FÖRIFAN!

Jag vill bli som Knatten när jag blir stor. Om inte annat för att Knatten säger "W00T" när Knatten blir petad på med en pinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback