1 November 2009

SEMESTER! SJUKT LÅNG SEMESTER!

Det är underbart. På riktigt.

Enda problemet med att ha semester här är min brist på dator med internet, vilket har lett till att blogg, facebook och alla mina webcomics har fått lida lite väl mycket.
Istället har jag roat mig med att plocka fram gamla spel och bli beroende på dem igen. Inte bra för mitt liv att sitta uppe halva nätterna. Speciellt efter att jag under en lång tid varit helt datorfri. En gång nörd, alltid nörd uppenbarligen.

Två helger i rad har det varit gigantisk aktivitet på gården, där jag ena helgen fick leka ELAKA ARBETSLEDAREN igen. Oerhört roligt. Enda som inte var okej var hur varenda jevel visste vad jag hette och skulle kommentera att jag blivit korthårig. Det är faktiskt inte den största nyheten sen vi renoverade Vita Lägergården. Däremellan kom Gamla Gästrumsflygen. Haha... Eller va?
Stum var däremot något som jag mest kan beskriva som kaos. Inte för att jag jobbade, men jevlar vad allt verkade fint på pappret men inte fungerade i verkligheten.
Kan också vara att jag ser allt som SKU gör kritiskt, på gränsen till nedlåtande. Varför är en lika välbevarad hemlighet som brandreglerna.

Det som däremot är sjukt trevligt är att vi nu är fyra volontärer igen. Min lille Mirre har nu börjat, och för att fira ska vi steka pannkakor och ha söndagsmiddag. Det följt av antingen Mean Girls på tjeckiska eller Stargate SG-1 kan bara göra mig lycklig, och kanske lite nostalgisk.

(CommunistAdam says: I Soviet Russia, Mean are girls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback