18 November 2009

Om tre dagar och fyra timmar kommer jag dansa som jag aldrig dansat förut. (Nej, inte dansa bra, det är fysiskt omöjligt) Innan dess ska jag försöka bli så utvilad det bara går för att sedan tagga sönder mig själv innan första djn ställer sig på podiet.

Qlimax 2009 baby.

För den som inte vet vad Qlimax är, så är det ett gigantisk hardstyleevent. 30.000 människor i en arena under 10 timmar livedjande av några av de största namnen. Mycket bättre än så kan jag nog inte tänka mig göra under november månad.

Just nu sitter jag i Västerås med en städad lägenhet. Snart är det dags för en kulinarisk måltid bestående av blodpudding och bacon. Efter det ska jag försöka komma ut lite, inte så mycket för att jag har någon större lust utan för att tiden går snabbare ute än i den här lägenheten.

Hittills i Västerås har jag spelat Xbox och visat för världen att man faktiskt kan vara lägre än helt värdelös på Fifa, tittat när ett förvirrat Brynäs fått stryk av Modo och tagit ut pengar för att direkt ge bort dem.

Och blivit vidrigt sugen på att köpa ett Playstation 3.  Vilket är katastrofalt då min ekonomi redan är lidande. Och det kommer bli värre med Lofsdalenresa och Palestinaresa. Cypern kommer nog inte bli av, bara för att jag ska ha råd med Palestina. Om jag sedan känner mig crazy kanske jag drar till Köpenhamn för att se Tiesto live. Han är världens bästa DJ, även om han knappt rör Hardstyle.

Headhunterz-Power of the mind.
(Qlimax anthem 2007)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback