2 November 2009

Just nu har jag allvarliga funderingar på att plocka en kopp från min kopphög (Som nu är uppe i tjugotalet till allas andra förskräckelse) och slänga den tvärs över rummet.
Anledningen?
Mirre har tråkigt.
När Mirre har tråkigt vill han umgås.
När Mirre vill umgås pratar han med mig.
När Mirre har tråkigt och vill umgås med mig slår han rekord i att vara smått irriterande.
Så nu sitter jag på kontoret medan han skickar Facebookmeddelanden stup i kvarten om att vi borde förlova oss.

Nej då, så farligt är det inte. Egentligen. Tror jag.

Jag har just satt ut min sista semesterdag den här terminen, vilket Anneli blev lite överraskad över när hon upptäckte hur mitt schema då blev. Ledig nu på tisdag, jobbar onsdag-fredag. Är på kurs fredag-söndag. Ledig fram tills onsdag, sedan jobb onsdag och torsdag. Sedan är det hem till Västerås! Tror jag.
Och peppa galet inför Qlimax.

Med enklare ord: Jag jobbar fem och en halv dag på en månad.

Och Jonas ville att jag skulle nämna att han varit hos mig som volontärgäst.

Där. Klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback