4 November 2009

KONTORET FOR LIFE!

Hittills idag har jag hunnit med Bibelstudium, där vi satt och diskuterade allt från Jesus till penisar (Faktiskt), haft morgonbön (Som blev väl emottagen trots att jag var överdrivet trött) Trött som jag fortfarande är. Om jag går upp före åtta förstörs hela dagen för mig. På riktigt.

Sedan dess har jag och Mirre bråkat, jag har skrivit på lite papper om viktiga saker, skrivit en presentation till Stiftsgårdens hemsida, fyllt på mitt kaffetorn (29 st!), försökt logga in på msn, lyckats logga in på msn, jagat ny bakgrundsbild, förstått att den jag har äger, lyckats logga in på msn på riktigt, slängt saker på Mirre, fyllt på kaffetornet (30!), jagat helgare som vägrar svara.

Jag är en volontärmaskin.


Min bakgrundsbild. Om du inte vet vem det är tycker jag synd om dig, på minst fem olika sätt.


(Communist Adam doesn´t speak, he watches.)

Kommentarer
Postat av: anne

du ska berätta för mig va helgare är ! :D

Postat av: Erik Hedin

Dags att börja uppskatta!



http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA

2009-11-05 @ 16:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback