20 Januari 2010

Jag har äntligen kommit på varför jag inte uppdaterar bloggen mer ofta!
För att jag tror att läsarna inte bryr sig om vad jag gör i mitt dagliga liv. Kanske om jag bodde i en storstad med ett sjukt givande jobb istället för på ett kontor DÄR MALIN JUST TÄNDE ETT FUCKING TOMTEBLOSS SOM HON SPRINGER RUNT MED OCH GÖR MIRRE SKRÄCKSLAGEN! FÖR I HELVETE VAD JAG HATAR DET HÄR JOBBET IBLAND!
Seriöst. Hon gjorde just det. Fy fan....

Jo, men som sagt, om jag skulle skriva om min dag skulle det vara ungefär så här:
"Igår var jag trött och sov till 9, sen åt jag lite frukost och sen städade jag mitt rum så det är fint (SMILEYGUBBE)
Sen satt jag vid datorn (SMILEYGUBBE) och sen gick jag till gymmet för att bli stark (SMILEYGUBBE) Sen (Alltid sen, för bloggare måste prata som femåringar) spelade jag Svea Rike med mig själv (Ledsen smiley) Fast det var kul (Smileygubbe) Sen lagade vi mat i Paviljongen, för maten i köket var äcklig (nån slags smiley som visar sånt...skit)
Jag och Mirre provade Munchkin, men han tyckte inte om det (smiley)
Sen tittade jag klart på säsong 10 av Stargate SG-1, så nu har jag inget att göra på sena kvällar (ledsen smiley) Sen sov jag.

Idag åkte vi till badhuset med Gisela, (en snäll präst (Smiley)) men jag hade inga badbyxor så jag läste bok istället (smiley) Sen jobbade vi. Jag har ringt massa folk och pratat viktiga saker! Och bestämt semester för att åka hem till Västerås. (VECKA 6-7! WOOOHOOO! PARTY MED STIFTSGÅRDARE IS DEMANDED) (SJUKT GLAD SMILEY SOM ÄR FULL!)


Nej. Jag tror fan inte det.
Eller är det verkligen sånt folk vill läsa? I is confused.

Och Facebookgrupperna som byter namn till "Hitler äger" eller liknande. Rätt åt er. Idioter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Å äntligen kan jag läsa Adams texter igen!

Lovely!



Skriv!



Kram Malin

2010-01-20 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback